POLITYKA PRYWATNOŚCI

POLITYKA PRYWATNOŚCI Cambria

Data wejścia w życie: kwiecień 2024

Podsumowanie Polityki Prywatności Cambria

Poniższe podsumowanie ma na celu pomóc Państwu w lepszym zrozumieniu Polityki Prywatności Cambria i tego, jaki może ona mieć na Państwa wpływ:

W tych częściach Polityki Prywatności, które dotyczą Źródeł Danych Osobowych i tego, jak korzystamy z pozyskanych informacji, dodaliśmy odniesienie do badań rynku;

Wyjaśniliśmy, że informacje o płatnościach i finansowe mogą być przetwarzane przez nas lub przez osoby trzecie świadczące usługi płatnicze działające jako niezależni administratorzy danych;

Kiedy kontaktują się Państwo z naszym Centrum Obsługi Klienta (CRC), rozmowa z Państwem może być odsłuchana przez nasz personel na wewnętrzne potrzeby operacyjne (np. na potrzeby zapewnienia jakości lub w celach szkoleniowych);

Żeby zapewnić zgodność z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (tj. RODO): 

  1. wymieniliśmy różne podstawy prawne, w oparciu o które działamy przetwarzając Państwa dane osobowe,
  2. podaliśmy więcej szczegółów dotyczących przekazywania danych i powiązanych z nimi instrumentów prawnych, jeśli są wymagane, oraz
  3. dodaliśmy informacje o prawach podmiotów danych w zakresie przenoszenia danych i prawie do złożenia skargi do właściwego organu ochrony danych osobowych;

Mamy nadzieję, że powyższa informacja będzie dla Państwa użyteczna i pozwoli zrozumieć jak Cambria przetwarza dane osobowe.

ZAKRES POLITYKI PRYWATNOŚCI

Prosimy o uważne zapoznanie się z niniejszą Polityką Prywatności Cambria („Polityka”), w celu zrozumienia naszych polityk i praktyk dotyczących Państwa Danych osobowych oraz sposobu, w jaki będziemy je przetwarzać. Niniejsza Polityka wyjaśnia, w jaki sposób Państwa Dane osobowe są zbierane, wykorzystywane i udostępnianie przez administratora wskazanego w punkcie 11, w którym to punkcie zostały również podane dane kontaktowe administratora (dalej „Cambria”, „my”). Niniejsza Polityka zawiera również informacje na temat tego, w jaki sposób mogą Państwo uzyskać dostęp do swoich Danych osobowych, aktualizować je oraz zadecydować o sposobach ich wykorzystywania przez nas.

Niniejsza Polityka dotyczy zbierania danych zarówno w Internecie (online), jak i poza nim (offline), w tym Danych osobowych, które zbieramy za pośrednictwem naszych różnych kanałów, takich jak strony internetowe, aplikacje, media społecznościowe osób trzecich, Centrum Obsługi Klienta i wydarzenia. Należy pamiętać, że możemy łączyć Dane osobowe, które zbieramy za pomocą jednej metody (np. za pośrednictwem strony internetowej Cambria), z Danymi osobowymi zebranymi przez nas za pośrednictwem innych metod (np. podczas organizowanego przez nas wydarzenia). Więcej informacji na temat tego, w jaki sposób mogą Państwo zgłosić swój sprzeciw w tym zakresie, przedstawiono w punkcie 8.

W przypadkach, w których przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu wypełnienia ciążących na nas zobowiązań prawnych, podanie danych jest obowiązkowe i wynika z przepisów prawa określających zobowiązania prawne ciążące na nas. W pozostałych przypadkach podanie danych jest dobrowolne, jednakże bez ich podania nie będzie możliwe kontaktowanie się z nami, korzystanie z naszych produktów lub usług, lub nie będzie też możliwe podjęcie działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy lub zawarcie przez Państwa umowy z nami. Wskażemy, które dane są wymagane, np. poprzez wyraźną wzmiankę w naszych formularzach rejestracyjnych. Niniejsza Polityka może od czasu do czasu ulegać zmianie (Zob. punkt 10).

Niniejsza Polityka zawiera ważne informacje w następujących obszarach:

  1. ŹRÓDŁA DANYCH OSOBOWYCH
  2. RODZAJE ZBIERANYCH DANYCH OSOBOWYCH I SPOSOBY ICH ZBIERANIA
  3. PLIKI COOKIES/PODOBNE TECHNOLOGIE, PLIKI LOGOWANIA I WEB BEACONS
  4. WYKORZYSTANIE DANYCH OSOBOWYCH
  5. UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH
  6. ZATRZYMYWANIE DANYCH OSOBOWYCH
  7. PRZECHOWYWANIE I/LUB PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH
  8. DOSTĘP DO DANYCH OSOBOWYCH I INNE PRAWA
  9. MOŻLIWOŚCI WYBORU SPOSOBU WYKORZYSTYWANIA I UDOSTĘPNIANIA DANYCH OSOBOWYCH
  10. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI
  11. ADMINISTRATORZY DANYCH I DANE KONTAKTOWE
  1. ŹRÓDŁA DANYCH OSOBOWYCH

Niniejsza Polityka dotyczy Danych osobowych, które zbieramy od Państwa lub na Państwa temat w sposób opisany w punkcie 2 z następujących źródeł:
Strony internetowe Cambria. Strony internetowe dla konsumentów prowadzone przez Cambria lub w jej imieniu, w tym strony internetowe, które prowadzimy sami na naszych własnych domenach lub pod własnymi linkami, a także ministrony, które prowadzimy w mediach społecznościowych osób trzecich takich, jak Facebook („Strony internetowe”).
Witryny i aplikacje mobilne Cambria. Witryny i aplikacje mobilne dla konsumentów prowadzone przez Cambria lub w jej imieniu takich, jak aplikacje na smartfony.
Wiadomości e-mail, SMS-y i inne wiadomości elektroniczne. Komunikacja elektroniczna między Państwem a Cambria.
Centrum Obsługi Klienta Cambria. Rozmowy telefoniczne z naszym Centrum Obsługi Klienta („CRC”).
Formularze rejestracji offline. Drukowane formularze rejestracyjne i im podobne, które zbieramy m.in. drogą pocztową, podczas organizowanych w sklepach pokazów, w ramach konkursów oraz podczas innych promocji lub wydarzeń.
Dane, które tworzymy. Podczas naszej interakcji z Państwem możemy tworzyć dane na Państwa temat (np. archiwum Państwa zakupów na naszych stronach).
Punkty sprzedaży. Osoby prezentujące produkty Cambria obecne w sklepach osób trzecich, które udzielają Państwu pomocy przy rejestracji i przyjmują od Państwa zamówienie na wodę.
Dane z innych źródeł. Media społecznościowe osób trzecich (np. Facebook czy Google), badania rynku (jeżeli respondenci nie są anonimowi).

  1. RODZAJE ZBIERANYCH DANYCH OSOBOWYCH I SPOSOBY ICH ZBIERANIA

W zależności od sposobu interakcji z Cambria (przez Internet – online, poza nim – offline, telefonicznie itp.), zbieramy różne, wymienione poniżej rodzaje informacji od Państwa.
Osobowe dane kontaktowe. Obejmują wszystkie informacje, które nam Państwo podają, dzięki którym jesteśmy się w stanie z Państwem skontaktować, takie jak imię i nazwisko, adres pocztowy, adres e-mail, profil w mediach społecznościowych czy numer telefonu.
Dane logowania do konta. Wszystkie informacje wymagane do udzielenia Państwu dostępu do Państwa konta. Są to m.in.: login/adres e-mail, nazwa użytkownika, hasło w niemożliwej do odzyskania formie czy też pytania bezpieczeństwa i odpowiedzi na nie.
Dane demograficzne i zainteresowania. Wszystkie demograficzne i behawioralne informacje na Państwa temat. Są to m.in.: data urodzenia, wiek lub przedział wiekowy, płeć, położenie geograficzne (np. kod pocztowy), ulubione produkty, hobby i zainteresowania oraz informacje o gospodarstwie domowym lub stylu życia.
Informacje techniczne przesyłane przez komputer/urządzenie mobilne. Wszystkie informacje o systemie komputerowym lub innym urządzeniu, z którego korzystają Państwo, by skorzystać z naszych stron internetowych lub aplikacji, takie jak adres protokołu internetowego (IP), z którego łączą się Państwo z Internetem, a także rodzaj i wersja systemu operacyjnego i przeglądarki. W przypadku korzystania ze strony internetowej lub aplikacji Cambria na urządzeniu mobilnym takim, jak smartfon, zbieramy również, w dozwolonych przypadkach, takie informacje jak unikalny numer urządzenia, identyfikator wyświetlania reklam, dane geolokalizacyjne i inne podobne dane na temat urządzenia mobilnego.
Informacje o korzystaniu ze stron internetowych/komunikatów. Podczas przeglądania naszych stron internetowych i newsletterów oraz interakcji z nimi, wykorzystujemy technologie automatycznego zbierania danych w celu zbierania informacji na temat Państwa zachowania. Obejmuje to takie informacje, jak linki, w które Państwo klikają, strony i zawartość, którą Państwo przeglądają, czas przebywania na danych stronach, a także inne podobne dane i statystyki dotyczące Państwa interakcji z powyższymi, takie jak czasy odpowiedzi na treści, błędy pobierania czy czas wizyty na poszczególnych stronach. Tego typu informacje są zbierane przy wykorzystaniu zautomatyzowanych technologii, takich jak pliki cookies (pliki cookies przeglądarki, cookies flash) i web beacons, a także przy wykorzystaniu mechanizmów śledzenia stosowanych przez osoby trzecie. Mają Państwo prawo sprzeciwić się wykorzystywaniu tego rodzaju technologii.. Więcej informacji na ten temat znajduje się w punkcie 3.
Badania rynku i informacje zwrotne od konsumentów. Wszystkie informacje, które dobrowolnie nam Państwo podadzą na temat Państwa doświadczeń z korzystania z naszych produktów i usług.
Treści tworzone przez konsumentów. Treść, którą Państwo stworzą i którą się Państwo z nami podzielą w mediach społecznościowych osób trzecich lub poprzez dodanie jej na stronach internetowych Cambria lub w aplikacjach Cambria, w tym poprzez aplikacje na portalach społecznościowych osób trzecich, takich jak Facebook. Są to np. zdjęcia, filmy, opowieści i im podobne, posty lub wiadomości, które można zostawiać na stronach mediów społecznościowych Cambria. Jeżeli jest to dozwolone, zbieramy i publikujemy treść tworzoną przez konsumentów w związku z różnymi aktywnościami, takimi jak konkursy i inne promocje, funkcje społecznościowe witryn internetowych, angażowanie konsumentów oraz media społecznościowe osób trzecich.
Informacje publikowane w mediach społecznościowych osób trzecich. Wszystkie informacje, które publikują Państwo w mediach społecznościowych osób trzecich oraz informacje znajdujące się na Państwa profilu na portalu społecznościowym osoby trzeciej (takiej jak Facebook), co do których dali Państwo takiej osobie trzeciej zgodę na to, żeby zostały nam udostępnione. Są to np. podstawowe dane Państwa konta (np. nazwa, adres e-mail, płeć, data urodzenia, aktualne miejsce zamieszkania, zdjęcie profilowe, identyfikator użytkownika, lista znajomych itp.) oraz wszelkie pozostałe informacje dodatkowe lub aktywności, na udostępnianie których media społecznościowe osoby trzeciej uzyskały Państwa zgodę. Otrzymujemy informacje na temat Państwa profilu w mediach społecznościowych osób trzecich (lub jego części) za każdym razem, gdy pobiorą Państwo aplikację internetową Cambria z portalu społecznościowego osoby trzeciej, takiej jak Facebook lub gdy z niej Państwo na takim portalu skorzystają lub za każdym razem, gdy skorzystają Państwo z funkcji portalu społecznościowego zintegrowanej ze stroną Cambria (takiej jak Facebook Connect), lub za każdym razem, gdy kontaktują się Państwo z nami za pośrednictwem portalu społecznościowego osoby trzeciej. Aby dowiedzieć się więcej na temat tego, w jaki sposób Cambria zbiera informacje na Państwa temat z portali społecznościowych osób trzecich oraz tego, jak cofnąć zgodę na ich udostępnianie, należy odwiedzić stronę odpowiedniego portalu społecznościowego osoby trzeciej.
Informacje na temat płatności i dane finansowe. Wszystkie informacje, których potrzebujemy do realizacji zamówienia lub które podają Państwo w celu dokonania zakupu, takie jak dane karty płatniczej lub kredytowej (imię i nazwisko posiadacza, numer karty, data ważności itp.) lub inne dane w ramach pozostałych form płatności (jeżeli takowe zostały wybrane). W każdym przypadku my i podmioty przetwarzające w naszym imieniu płatności obchodzimy się z Państwa danymi finansowymi i informacjami na temat płatności w sposób zgodny z obowiązującym prawem i standardami bezpieczeństwa, takimi jak PCI DSS.
Połączenia z CRC. Rozmowy telefoniczne z pracownikami CRC będą nagrywane lub odsłuchiwane zgodnie z obowiązującym prawem, na wewnętrzne potrzeby operacyjne (np. na potrzeby zapewnienia jakości lub w celach szkoleniowych). Dane karty płatniczej podane w trakcie rozmowy nie są rejestrowane. W zakresie wymaganym przez prawo, będziemy Państwa informować o tym, że rozmowa jest nagrywana na samym jej początku.
Email: analizujemy Państwa reakcje na nasze treści (np. kliknięcie w link, otwarcie maila), żeby dostarczać Państwu spersonalizowane informacje, dostosowane do Państwa zainteresowań i preferencji.

  1. PLIKI COOKIES/PODOBNE TECHNOLOGIE, PLIKI LOGOWANIA I WEB BEACONS

Pliki cookies/podobne technologie. Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityką Cookies, w którym dowiedzą się Państwo, jak można zarządzać tymi plikami, z jakich plików cookies korzystamy oraz w jakich celach je wykorzystujemy.
Pliki logowania. Zbieramy informacje w postaci plików logowania, które rejestrują aktywność na stronie internetowej oraz zbierają statystyki na temat tego, w jaki sposób przeglądają Państwo strony internetowe. Wpisy te są generowane automatycznie i pomagają nam rozwiązywać problemy, poprawiać wydajność i utrzymać bezpieczeństwo na naszych stronach internetowych.
Web beacons. Web beacons (znane również jako „web bugi”) to krótkie ciągi kodu wyświetlające obraz graficzny na stronie internetowej lub w wiadomości e-mail w celu przesyłania nam danych. Informacje zbierane za pośrednictwem web beacons obejmują takie informacje, jak adres IP, a także informacje o tym, w jaki sposób reagują Państwo na kampanię mailową (np. kiedy otworzyli Państwo wiadomość, jakie linki Państwo kliknęli itp.). Umieszczamy web beacons na naszych stronach internetowych i w wiadomościach, które Państwu przesyłamy. Web beacons wykorzystujemy w różnych celach, w tym m.in. na potrzeby raportowania o ruchu na witrynach, zliczania wyświetleń, kontroli i sprawozdawczości wiadomości, personalizacji, a także w celach reklamowych.

  1. WYKORZYSTANIE DANYCH OSOBOWYCH

Poniżej opisaliśmy poszczególne cele, w jakich zbieramy i wykorzystujemy Państwa dane osobowe, a także poszczególne rodzaje danych osobowych zbieranych w danym celu. Należy pamiętać, że nie wszystkie z Państwa danych mogą być wykorzystywane we wszystkich z poniższych celów.

W jakich celach wykorzystujemy Państwa Dane osobowe?Nasze powodyNasze uzasadnione interesy
Obsługa klienta. Wykorzystujemy Państwa Dane osobowe na potrzeby obsługi klienta, w tym w celu udzielania odpowiedzi na Państwa zapytania. Zazwyczaj wymaga to wykorzystania pewnych danych kontaktowych oraz informacji dotyczących przyczyn zapytania (takich jak status zamówienia, problem techniczny, pytanie dotyczące produktu/reklamacja (przekazane przez Państwa np. za pośrednictwem naszych kanałów komunikacji lub mediów społecznościowych), pytanie ogólne itp.)• Wypełnianie zobowiązań umownych• Zobowiązania prawne• Nasze uzasadnione interesy• Udoskonalenie aktualnych i opracowanie nowych produktów i usług• Kontrola i poprawa jakości świadczonych usług (zwiększenie efektywności)• Ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń• Badanie satysfakcji klientów
Konkursy i działalność marketingowo-promocyjna. Za Państwa zgodą (jeżeli uzyskanie takiej zgody jest wymagane) wykorzystujemy dane osobowe, by informować Państwa o naszych produktach i usługach (np. komunikaty lub kampanie marketingowe i promocje). Możemy to robić drogą elektroniczną, w postaci reklam, w wiadomościach SMS, podczas rozmów telefonicznych i listownie, w zakresie dozwolonym przez prawo. Niektóre z naszych kampanii i promocji prowadzone są na stronach internetowych lub portalach społecznościowych osób trzecich. Podanie danych w ww. przypadkach jest dobrowolne, co oznacza, że mogą Państwo nie wyrazić zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w tych celach (jeżeli uzyskanie takiej zgody jest wymagane) albo cofnąć udzieloną zgodę lub wnieść sprzeciw co do przetwarzania. Szczegółowe informacje na temat tego, jak zmienić swoje preferencje dotyczące komunikacji marketingowej, znajdują się w punktach 8 i 9 poniżej. Podanie danych w przypadkach udziału w konkursach i promocjach jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwia udział w konkursach/promocjach. Więcej na temat naszych konkursów i innych promocji znajduje się w oficjalnym regulaminie danego konkursu/ danej promocji i w informacjach na ich temat.• Za Państwa zgodą (jeżeli jest wymagana)• Wypełnianie zobowiązań umownych• Zobowiązania prawne• Nasze uzasadnione interesy• Określenie, które z naszych produktów i usług mogą Państwa zainteresować, oraz przedstawienie ich Państwu• Zdefiniowanie rodzajów odbiorców nowych produktów lub usług• Zapobieganie oszustwom, ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń
Portale społecznościowe osób trzecich. Wykorzystujemy Państwa dane osobowe, kiedy korzystają Państwo z takich funkcji na portalach społecznościowych osób trzecich, jak np. polubienie („Like”), by przekazywać Państwu reklamy i kontaktować się z Państwem za pośrednictwem tych portali. Więcej na temat działania tych funkcji, zbieranych przez nas danych profilowych i możliwości wycofania zgody na otrzymywanie od nas informacji znajduje się w oświadczeniach o ochronie prywatności poszczególnych portali społecznościowych osób trzecich.• Za Państwa zgodą (jeżeli jest wymagana)• Nasze uzasadnione interesy• Uzyskiwanie informacji na temat tego, które z naszych produktów i usług mogą Państwa zainteresować, i informowanie Państwa o nich.• Określanie typów klientów dla nowych produktów lub usług.
Personalizacja (offline i online). Za Państwa zgodą (jeżeli jej uzyskanie jest wymagane) wykorzystujemy Państwa dane osobowe do (I) analizowania Państwa preferencji i nawyków, do (II) przewidywania Państwa potrzeb w oparciu o analizę Państwa profilu, do (III) poprawy i personalizacji sposobu korzystania przez Państwa z naszych stron internetowych i aplikacji, do (IV) zapewnienia, że materiały zawarte na naszych stronach i w naszych aplikacjach zostały zoptymalizowane pod kątem Państwa potrzeb i urządzeń, do (V) przesyłania Państwu spersonalizowanych reklam i treści oraz do (VI) udzielenia Państwu dostępu do interaktywnych funkcji, jeśli się na to Państwo zdecydują. Przykładowo, zapamiętujemy Państwa login/ adres e-mail lub nazwę użytkownika, by podczas następnej wizyty na naszej stronie mogli się Państwo szybko zalogować lub w prosty sposób odnaleźć przedmioty, które poprzednio umieścili Państwo w koszyku zakupowym. Na podstawie tego typu informacji oraz za Państwa zgodą (jeżeli jej uzyskanie jest wymagane), przesyłamy Państwu także konkretne materiały lub informacje o promocjach Cambria, dopasowane do Państwa zainteresowań. Podanie danych w ww. przypadkach jest dobrowolne, co oznacza, że mogą Państwo nie wyrazić zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych w tych celach (jeżeli jej uzyskanie jest wymagane), cofnąć udzieloną zgodę lub wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych w tym celu. Więcej informacji na temat tego, jak wnieść sprzeciw, znajduje się w punkcie 8 i 9 poniżej.
Realizacja zamówień. Wykorzystujemy Państwa dane osobowe do realizacji i wysyłki Państwa zamówień, informowania Państwa o statusie zamówień, poprawiania danych adresowych oraz do weryfikowania tożsamości i dokonywania innych czynności mających na celu wykrycie ewentualnego oszustwa. Dotyczy to również wykorzystywania określonych danych osobowych i informacji na temat płatności.• Wypełnienie zobowiązań umownych• Za Państwa zgodą (jeżeli jej uzyskanie jest wymagane)• Zobowiązania prawne• Nasze uzasadnione interesy• Udoskonalenie aktualnych i opracowanie nowych produktów i usług• Kontrola i poprawa jakości usług (zwiększenie efektywności)• Badanie satysfakcji klientów• Ochrona naszych systemów, sieci i pracowników• Zapobieganie oszustwom, ustalenie, dochodzenie i obrona roszczeń• Wypełnienie naszych zobowiązań prawnych
Pozostałe ogólne cele (np. cele wewnętrzne, badania rynkowe, analityka, zapewnienie bezpieczeństwa). Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wykorzystujemy Państwa dane osobowe w innych, ogólnych celach związanych z prowadzoną przez nas działalnością, takich jak prowadzenie wewnętrznych czy rynkowych badań oraz pomiar skuteczności kampanii reklamowych. Jeżeli mają Państwo więcej kont w Cambria niż jedno, zastrzegamy sobie prawo połączenia danych z tych kont. Ponadto wykorzystujemy Państwa dane osobowe w zarządzaniu naszymi systemami komunikacji, informatycznymi i bezpieczeństwa.
Kwestie prawne, fuzje lub przejęcia. W przypadku przejęcia przedsiębiorstwa lub majątku Cambria przez inne przedsiębiorstwo/przedsiębiorcę lub w przypadku fuzji z innym przedsiębiorcą, m.in. na skutek upadłości, udostępnimy Państwa dane osobowe naszym następcom prawnym. Ponadto udostępnimy je osobom trzecim, (I) jeżeli wymagają od nas tego obowiązujące przepisy prawa, (II) jeżeli okaże się to konieczne w ramach postępowania prawnego, (III) jeżeli zażąda tego właściwy organ powołany do kontroli lub egzekwowania prawa, (IV) aby chronić nasze prawa, prywatność, bezpieczeństwo i aktywa, bądź (V) w celu wykonania postanowień umowy lub warunków korzystania z naszych stron internetowych.• Zobowiązania prawne• Nasze uzasadnione interesy• Zapewnienie zgodności ze zobowiązaniami prawnymi• Ochrona naszych aktywów i pracowników
  1. UDOSTĘPNIANIE DANYCH OSOBOWYCH

Oprócz podmiotów z grupy Cambria wymienionych w punkcie 11 dotyczącym administratorów danych i danych kontaktowych, udostępniamy Państwa Dane osobowe następującym osobom trzecim:
Usługodawcy. Są to zewnętrzne firmy, które pomagają nam prowadzić naszą działalność (podmioty świadczące usługi magazynowe, logistyczne, pocztowe, kurierskie, usługi marketingowe (organizacja promocji, obsługi e-mailingu, zarządzanie kampaniami reklamowymi), usługi w zakresie obsługi klienta, usługi badania rynku, usługi w zakresie serwisu i napraw, usługi w zakresie wsparcia IT/IS, w tym prowadzenia i rozwoju stron internetowych i baz danych, usługi płatnicze, firmy prawnicze, audytorskie, księgowe). Usługodawcy i wyznaczony przez nich personel będą mieć dostęp do Państwa danych osobowych w naszym imieniu wyłącznie do wypełnienia zadań, które im zlecimy, oraz będą zobowiązani zachować te dane w pełnej poufności i w bezpiecznym miejscu.
Wywiadownie gospodarcze i firmy windykacyjne. W zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa korzystamy z pomocy zewnętrznych wywiadowni gospodarczych i firm windykacyjnych w celu weryfikacji Państwa zdolności kredytowej (w szczególności w przypadku zamówień rozliczanych na podstawie faktury z odroczonym terminem płatności) lub windykacji zaległych należności.
Niezależne firmy wykorzystujące Dane osobowe do własnych celów marketingowych. Z wyjątkiem sytuacji, w której udzielili Państwo na to zgody, nie sprzedamy Państwa danych osobowych ani nie udzielimy licencji na korzystanie z nich osobom trzecim do realizacji ich własnych celów marketingowych. Ich tożsamość zostanie podana, kiedy poprosimy Państwa o udzielenie na to zgody.
Przykładowo, możemy udostępniać Meta Platforms Ireland Limited („Meta”) pewne dane dotyczące działań, które podejmują Państwo na naszych stronach internetowych. Chodzi między innymi o takie działania jak: wizyty na naszych stronach internetowych, interakcje na naszych stronach internetowych, korzystanie przez Państwa z Facebook Connect oraz informacje zebrane za pomocą plików cookie lub podobnych technologii, w tym za pośrednictwem Facebook Pixel. Dzięki temu możemy zmierzyć skuteczność naszej reklamy, ulepszyć nasze praktyki marketingowe, a także dostarczać Państwu najbardziej przydatne dla Państwa reklamy (w tym w mediach społecznościowych takich jak Facebook). Jesteśmy wraz z Meta współadministratorem Państwa danych. To oznacza, że musimy przekazać Państwu niniejszą informację. W przypadku jeśli chcą Państwo skorzystać ze swoich praw z zakresu ochrony danych, należy skontaktować się z firmą Meta. Więcej informacji na temat sposobu, w jaki Meta umożliwia korzystanie z praw podmiotów danych, a także na temat sposobu w jaki Meta przetwarza dane jako niezależny administrator danych, znajdą Państwo w Polityce prywatności Meta, dostępnej pod adresem https://www.facebook.com/about/privacy.
Osoby trzecie wykorzystujące pozyskane dane osobowe ze względów prawnych lub w związku z fuzją/przejęciem. Udostępnimy Państwa dane osobowe osobom trzecim ze względów prawnych (np. podmioty, którym jesteśmy zobowiązani podać dane, w szczególności organy administracji publicznej lub organy powołane do kontroli przestrzegania i egzekwowania prawa) lub w związku z fuzją lub przejęciem (zob. punkt 4).

  1. ZATRZYMYWANIE DANYCH OSOBOWYCH

Cambria podejmie wszelkie zasadne kroki, by dopilnować, że Państwa dane osobowe są przetwarzane wyłącznie przez okres, ustalony z zastosowaniem poniższych kryteriów:

  1. Cambria zachowa kopie Państwa danych osobowych w formie umożliwiającej Państwa identyfikację wyłącznie tak długo, jak:
  1. będzie nas z Państwem łączył jakikolwiek stosunek (np. tak długo, jak będą się Państwo znajdować na naszej liście mailingowej, aż do wypisania się z niej; aż do cofnięcia przez Państwa zgody na przetwarzanie danych w celach marketingowych lub wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania);
  2. Państwa dane osobowe będą nam potrzebne w celach określonych w niniejszej Polityce, a my sami będziemy mieć ważną podstawę prawną, by je zachować;

a ponadto:

  1. czas trwania mającego zastosowanie okresu przedawnienia dla roszczeń/zobowiązań podatkowych związanych z danym celem przetwarzania danych osobowych okres 15 miesięcy liczony od końca roku, w których upłynął mający zastosowanie okres przedawnienia. Ten dodatkowy okres jest na wypadek zgłoszenia roszczeń tuż przed upływem okresu przedawnienia i służy określeniu jednego terminu, w którym będą usuwane, niszczone lub zanonimizowane dane osobowe. Ponadto, w przypadku dochodzenia roszczeń możemy w dalszym ciągu przetwarzać Państwa dane osobowe przez taki dodatkowy okres, jaki będzie konieczny w ramach rozpatrzenia danego roszczenia.

W trakcie okresów, o których mowa w podpunkcie (b) powyżej, ograniczymy nasze czynności przetwarzania Państwa danych osobowych do przechowywania lub zabezpieczenia tych danych, z wyjątkiem zakresu, w jakim określone dane stanowią przedmiot dochodzonego roszczenia lub jakiegokolwiek zobowiązania wynikającego z obowiązujących przepisów prawa.
Po upływie okresów wskazanych w podpunktach (a) i (b) powyżej, w zakresie, w jakim każdy z nich ma zastosowanie, albo:

  1. trwale usuniemy lub zniszczymy Państwa dane osobowe, albo
  2. dokonamy ich anonimizacji.
  1. PRZECHOWYWANIE I/LUB PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH

Stosujemy różne uzasadnione środki (opisane poniżej), by Państwa dane osobowe były bezpieczne i zostały poufne. Należy jednak pamiętać o tym, że wspomniane środki ochrony nie mają zastosowania w przypadku informacji, które zdecydowali się Państwo udostępnić w miejscach publicznych, takich jak portale społecznościowe osób trzecich.
Osoby, które mogą mieć dostęp do Państwa Danych osobowych. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez naszych upoważnionych pracowników lub pośredników wyłącznie w wymaganym zakresie, w zależności od celu, w jakim zostały zebrane (np. pracownicy odpowiedzialni za obsługę klientów będą mieli dostęp do danych Państwa jako klienta).
Środki podjęte w środowiskach operacyjnych. Państwa dane osobowe przechowujemy w środowiskach operacyjnych, w których stosuje się uzasadnione środki bezpieczeństwa w celu ich zabezpieczenia przed dostępem osób nieupoważnionych. Ponadto stosujemy uzasadnione standardy ochrony danych osobowych. Przekazywanie informacji za pośrednictwem Internetu nie jest niestety całkowicie bezpieczne i choć staramy się jak najlepiej chronić Państwa dane osobowe, to nie możemy zagwarantować ich pełnego bezpieczeństwa podczas ich przesyłania za pośrednictwem stron internetowych/aplikacji Cambria.
Środki, których podjęcia oczekujemy od Państwa. Państwo również pełnią ważną rolę w ochronie swoich danych osobowych. Zakładając konto online, należy się upewnić, że wybrane hasło jest trudne do odgadnięcia dla innych. Nigdy nie wolno ujawniać swojego hasła innym. Są Państwo odpowiedzialni za zachowanie swojego hasła w poufności oraz za każde wykorzystanie swojego konta. Jeżeli korzystają Państwo ze wspólnego lub publicznego komputera, prosimy nigdy nie zapamiętywać swojego loginu/adresu e-mail ani hasła, a także upewnić się, że wylogowali się Państwo ze swojego konta po każdej sesji. Powinni Państwo również korzystać ze środków ochrony prywatności udostępnionych na naszych stronach i w naszych aplikacjach.
Przekazywanie Państwa danych osobowych. Przechowywanie i przetwarzanie Państwa danych osobowych, jak opisano powyżej, odbywa się w kraju, w którym Państwo mieszkacie. Możemy także przekazać Państwa osobowe do krajów spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”) (np. innym podmiotom Cambria lub partnerom działającym w danym kraju), w tym do krajów, w których obowiązują inne standardy ochrony danych niż te, które obowiązują w EOG. Jako Cambria, w takich przypadkach

  1. stosujemy zatwierdzone przez Komisję Europejską standardowe klauzule umowne w celu ochrony Państwa danych osobowych (mają Państwo prawo zażądać od nas wydania Państwu kopii tych klauzul, kontaktując się z nami w sposób określony w punkcie 11 i/lub
  2. postępujemy na podstawie Państwa zgody (jeżeli na jej uzyskanie pozwalają przepisy prawa).
  1. DOSTĘP DO DANYCH OSOBOWYCH I INNE PRAWA

Dostęp do Danych osobowych. W przypadkach przewidzianych przez prawo, Państwo, Państwa następcy prawni, przedstawiciele i/lub pełnomocnicy, mają prawo dostępu do przechowywanych informacji o Państwu, wglądu do tych informacji oraz żądania ich kopii w formie fizycznej lub elektronicznej. Mają Państwo również prawo do złożenia wniosku o przekazanie informacji o źródle Państwa danych osobowych.
Z praw tych mogą Państwo skorzystać, wysyłając do nas wiadomość e-mail na adres: kontakt@cambriawater.com lub pisząc do nas na adres: Cambria Water sp. z o.o., Gołaczów 32i, 59-225 Chojnów (zastrzegamy sobie możliwość zweryfikowania Państwa tożsamości przed udzieleniem jakichkolwiek informacji). Jeżeli takie żądanie zostanie wystosowane przez inną osobę niż Państwo bez przedstawienia dowodu, że dokonano tego w Państwa imieniu, żądanie zostanie odrzucone. Należy pamiętać, że wszelkie informacje identyfikacyjne przekazane nam będą przetwarzane wyłącznie w zakresie dozwolonym przez obowiązujące przepisy prawa.
Dodatkowe prawa (np. zmiana i usuwanie Danych osobowych). W przypadkach przewidzianych przez prawo, Państwo, Państwa następcy prawni, przedstawiciele i/lub pełnomocnicy mogą:

  1. zażądać usunięcia, przeniesienia, poprawy lub zmiany Państwa danych osobowych,
  2. wyrazić sprzeciw wobec ich przetwarzania,
  3. ograniczyć zakres wykorzystywania i ujawniania Państwa Danych osobowych oraz
  4. cofnąć zgodę na każdy rodzaj przetwarzania, na który została udzielona (cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).

Z zastrzeżeniem obowiązujących przepisów prawa, przysługują Państwu również dodatkowe prawa w zakresie wykorzystania Państwa danych osobowych:

  • prawo sprzeciwienia się wykorzystywaniu przez nas lub w naszym imieniu Państwa danych osobowych na podstawie Państwa szczególnej sytuacji; oraz
  • prawo sprzeciwienia się wykorzystywaniu przez nas lub w naszym imieniu Państwa danych osobowych w celach związanych z marketingiem bezpośrednim.

Należy pamiętać o tym, że w pewnych okolicznościach nie będziemy mogli usunąć Państwa Danych osobowych bez usunięcia konta użytkownika. Możemy być zobowiązani do zachowania niektórych Państwa Danych osobowych po tym, jak zażądali Państwo ich usunięcia, w celu wypełnienia naszych zobowiązań prawnych lub umownych. Na mocy obowiązujących przepisów prawa możemy również mieć prawo do zachowania niektórych Państwa danych osobowych w celach wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów.

O ile to możliwe, strony internetowe Cambria zapewniają specjalną funkcję, za pomocą której mogą Państwo przeglądać i edytować podane przez siebie dane osobowe. Należy pamiętać o tym, że przed uzyskaniem dostępu do konta lub wprowadzeniem zmian w danych konta od naszych zarejestrowanych klientów wymagamy podania danych potwierdzających ich tożsamość (takich jak login/adres e-mail, hasło). Pomaga to zapobiec uzyskaniu dostęp do konta przez nieupoważnione osoby.
Mamy nadzieję, że będziemy w stanie odpowiedzieć na Państwa pytania dotyczące sposobu przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych. W przypadku nierozwiązanych problemów mają Państwo prawo do złożenia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

  1. MOŻLIWOŚCI WYBORU SPOSOBU WYKORZYSTYWANIA I UDOSTĘPNIANIA DANYCH OSOBOWYCH

Staramy się, by mieli Państwo możliwość wyboru, w jaki sposób będziemy przetwarzać Państwa danych osobowe, które nam Państwo przekazują. Do Państwa dyspozycji są opisane poniżej mechanizmy kontroli swoich danych osobowych:
Pliki cookies/podobne technologie. Swoją zgodą mogą Państwo zarządzać poprzez

  1. (nasze rozwiązanie do zarządzania zgodami lub
  2. swoją przeglądarkę, w której mogą Państwo nie wyrazić zgody na wykorzystywanie żadnych albo niektórych plików cookies lub podobnych technologii oraz która może Państwa powiadamiać o tym, że powyższe są stosowane. Zob. punkt 3 powyżej.

Działalność marketingowo-promocyjna. Mogą Państwo wyrazić zgodę na wykorzystywanie Państwa danych osobowych przez Cambria w celu promowania naszych produktów i usług poprzez zaznaczenie odpowiednich pól na formularzach lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytania zadane przez naszych demonstratorów w punktach sprzedaży lub pracowników centrum obsługi klienta. Jeżeli stwierdzą Państwo, że nie chcą już Państwo otrzymywać tego typu powiadomień, mogą Państwo w dowolnym momencie zrezygnować z otrzymywania komunikacji marketingowej, stosując się do instrukcji podanej w wysłanej Państwu wiadomości. Aby zrezygnować z otrzymywania wiadomości marketingowych jakimkolwiek kanałem, w tym na portalach społecznościowych osób trzecich, mogą Państwo w dowolnej chwili anulować subskrypcję, klikając w linki podane w wiadomości, logując się na swoje konto na naszej stronie internetowej, w naszej aplikacji lub na portalu społecznościowym osoby trzeciej lub zmieniając swoje preferencje na swoim koncie, poprzez odznaczenie poszczególnych pól lub skontaktowanie się z naszym centrum obsługi klienta. Należy pamiętać, że nawet jeśli zrezygnują Państwo z otrzymywania informacji marketingowych, w dalszym ciągu możemy Państwu wysyłać komunikaty administracyjne, m.in. spis czynności dokonanych na Państwa koncie (np. potwierdzenie zmiany hasła) i inne istotne niemarketingowe powiadomienia.
Personalizacja (offline i online). W zakresie wymaganym przez prawo, jeżeli chcą Państwo, by Cambria przesyłała Państwu spersonalizowane wiadomości, reklamy i materiały, mogą Państwo na to wyrazić zgodę, zaznaczając odpowiednie pola na formularzu lub odpowiadając na pytania zadane przez naszych demonstratorów w punktach sprzedaży lub pracowników centrum obsługi klienta. Jeżeli stwierdzą Państwo, że nie chcą już Państwo otrzymywać spersonalizowanych treści, mogą Państwo z tego zrezygnować w każdej chwili, logując się na swoje konto na naszej stronie internetowej lub w naszej aplikacji i zmieniając tam swoje preferencje na swoim koncie poprzez odznaczenie poszczególnych pól lub skontaktowanie się z naszym centrum obsługi klienta.

  1. ZMIANY POLITYKI PRYWATNOŚCI

Jeżeli zmieni się sposób, w jaki postępujemy z Państwa danymi osobowymi, zaktualizujemy niniejszą Politykę. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany naszych praktyk i treści niniejszej Polityki w dowolnej chwili. O każdej zmianie Polityki będziemy Państwa informować, poprzez informację na naszych stronach internetowych/ w aplikacjach Cambria lub wysyłając Państwu zmienioną Politykę.

  1. ADMINISTRATORZY DANYCH I DANE KONTAKTOWE

Jeżeli mają Państwo pytania lub uwagi dotyczące niniejszej Polityki i stosowanych przez nas praktyk ochrony danych lub jeżeli chcą Państwo złożyć skargę dotyczącą niezgodności z obowiązującymi przepisami ochrony prywatności, prosimy o kontakt pod adresem: iod@cambriawater.com, listownie na adres: Cambria Water sp. z o.o., Gołaczów  32i, 59-225 Chojnów lub telefonicznie pod numerem: +48 717 776 000
Mogą się Państwo również skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych pod następującym adresem: iod@cambriawater.com. Zbadamy każdą skargę dotyczącą sposobów naszego postępowania z Państwa danymi osobowymi (w tym skargę dotyczącą naruszenia przez nas praw wynikających z mających zastosowanie przepisów o ochronie prywatności).

Administratorzy danychZakres odpowiedzialności
Cambria Water sp. z o.o.ul. Stanisławowska 47, 54-611 WrocławWszystkie działania
Cambria Water Production sp. z o.o.Gołaczów 32i, 59-225 ChojnówWszystkie działania
Dodatkowi Administratorzy DanychOdpowiedzialni za:
Firma informatycznaWykrywanie i zapobieganie oszustwom na Twoim koncie w czasie rzeczywistym. Informacje udostępniane firmie ….. są przez nią przetwarzane zgodnie z jej polityką prywatności, dostępną pod adresem https://……………