REGULAMINY PROGRAMU SUBSKRYPCYJNEGO „CAMBRIA”

OGÓLNE WARUNKI SUBSKRYPCJI „CAMBRIA”

  1. „OGÓLNY REGULAMIN PROGRAMU SUBSKRYPCYJNEGO „CAMBRIA”(wersja obowiązująca dla umów zawartych od 1.04.2024r.)
  1. Niniejszy Ogólny Regulamin PROGRAMU SUBSKRYPCYJNEGO „CAMBRIA” (dalej „Regulamin”) określa warunki wspólne dla poszczególnych SUBSKRYPCJI CAMBRIA, opisanych w punkcie II poniżej (dalej „Subskrypcja CAMBRIA” lub „Subskrypcje CAMBRIA”), dostępnych w Cambria Water sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, 54-611 Wrocław, ul. Stanisławowska 47, wpisanej do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. Wrocławia we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, nr 0001001463, kapitał zakładowy 5.000 PLN w całości wpłacony, NIP 8943198600, (dalej „CAMBRIA”).

2. Warunki szczególne poszczególnych SUBSKRYPCJI CAMBRIA zawarte są w regulaminach szczegółowych, wskazanych w punkcie II poniżej, stanowiących integralną część niniejszego Regulaminu („Regulaminy szczegółowe”).

3. Regulamin oraz Regulaminy szczegółowe są dostępne na stronie: https://www.cambria.pl/regulaminy, a ponadto można otrzymać ich skan/pdf na wskazany adres email. Przed skorzystaniem z danej Subskrypcji CAMBRIA należy dokładnie zapoznać się z niniejszym Regulaminem oraz Regulaminem szczegółowym dotyczącym danej Subskrypcji CAMBRIA.

4. Przy uruchamianiu wybranej Subskrypcji CAMBRIA, klienci będą proszeni o potwierdzenie zapoznania się i akceptację aktualnej wersji Regulaminu i Regulaminu szczegółowego dotyczącego wybranej Subskrypcji CAMBRIA, w konsekwencji każdego klienta wiąże Ogólny Regulamin SUBSKRYPCJI CAMBRIA oraz odpowiedni Regulamin szczegółowy w wersji, którą klient zaakceptował w momencie uruchamiania wybranej Subskrypcji CAMBRIA. CAMBRIA zastrzega sobie możliwość zmiany Regulaminu oraz Regulaminów szczegółowych zaakceptowanych przez klientów w momencie uruchamiania wybranych SUBSKRYPCJI CAMBRIA w związku i w przypadku zaistnienia co najmniej jednej z następujących, ważnych przyczyn (rozłącznie): 

  1. zmiana przepisów prawa, zmiana orzecznictwa, zmiana podejścia organów administracji publicznej, w zakresie, w jakim dotyczą Regulaminu/Regulaminów szczegółowych
  2. zmiana danych firmowych, teleadresowych lub adresów URL zamieszczonych w treści Regulaminu/Regulaminów szczegółowych
  3. istotna zmiana praktyk rynkowych, w zakresie w jakim dotyczy Regulaminu/Regulaminów szczegółowych
  4. usunięcie ewentualnych niejasności interpretacyjnych Regulaminu/Regulaminów szczegółowych
  5. konieczność przeciwdziałania naruszeniom Regulaminu/Regulaminów szczegółowych
  6. uzasadnione zmiany okoliczności biznesowych, które obiektywnie uniemożliwiają lub istotnie utrudniają realizację Regulaminu/Regulaminów szczegółowych na dotychczasowych zasadach

Przyczyny uzasadniające zmianę Regulaminu/Regulaminów szczegółowych, o których mowa w pkt. (III) – (VI) powyżej, mogą zostać wprowadzone, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji programu w sposób, który jest korzystny dla klientów. Żadna ze zmian Regulaminu/Regulaminów szczegółowych nie może wpływać negatywnie na prawa wcześniej nabyte przez klientów. Zmiana nastąpi poprzez opublikowanie nowej wersji Regulaminu/Regulaminów szczegółowych na stronie, o której mowa w punkcie 2 powyżej. CAMBRIA poinformuje klientów korzystających z SUBSKRYPCJI CAMBRIA o każdej zmianie Regulaminu/Regulaminów szczegółowych dotyczących wybranych przez klientów SUBSKRYPCJI CAMBRIA i przez nich uprzednio zaakceptowanych, o ile te zmiany ich dotyczą, poprzez wysłanie zmienionej wersji wraz z omówieniem wprowadzonych zmian, na adres email klienta, z wyprzedzeniem co najmniej 14 dni przed wprowadzeniem zmiany. W takim przypadku, klienci korzystający z Subskrypcji CAMBRIA, którzy nie akceptują ww. zmian, będą mogli zrezygnować ze swojej Subskrypcji na zasadach określonych w Regulaminie szczegółowym tej Subskrypcji, do dnia wejścia w życie zmian. Ponadto CAMBRIA jest uprawnione do wprowadzenia w każdym czasie nowego Ogólnego Regulaminu SUBSKRYPCJI CAMBRIA lub nowych Regulaminów Szczegółowych poprzez ich opublikowanie na stronie: https://www.cambria.pl/regulaminy, które będą mieć zastosowanie do SUBSKRYPCJI CAMBRIA uruchamianych po ww. publikacji.

  1. OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA DOSTĘPNYCH SUBSKRYPCJI NESPRESSO
  1. O ile co innego nie wynika z Regulaminu szczegółowego danej Subskrypcji CAMBRIA, Subskrypcja CAMBRIA to oferta kierowana przez CAMBRIA do klientów posiadających pełną zdolność do czynności prawnych (osoby fizyczne) i adres do doręczeń na terytorium Polski lub zdolność prawną (jednostki organizacyjne) z siedzibą na terytorium Polski, którzy spełniają warunki określone w Regulaminie, a jeśli Regulamin szczegółowy dotyczący wybranej Subskrypcji CAMBRIA przewiduje dodatkowe warunki korzystania z danej Subskrypcji CAMBRIA którzy spełniają warunki określone w Regulaminie szczegółowym tej Subskrypcji.
  1. Subskrypcja CAMBRIA ma charakter vouchera elektronicznego, o indywidualnym numerze, upoważniającego klienta do dokonywania zakupów od CAMBRIA, za który pobierana jest od klienta przez CAMBRIA stała opłata miesięczna. Wysokość stałej opłaty miesięcznej zależy od rodzaju Subskrypcji CAMBRIA wybranej przez klienta oraz od wybranej przez klienta opcji dostępnej w ramach danego rodzaju Subskrypcji CAMBRIA.
  1. Stałe opłaty miesięczne w ramach wybranej przez klienta Subskrypcji CAMBRIA i wybranej w ramach tej Subskrypcji opcji, będą pobierane co miesiąc, w tym samym dniu miesiąca, w którym została uruchomiona dla klienta wybrana Subskrypcja CAMBRIA, przy czym, jeśli Subskrypcja została uruchomiona w 29, 30 lub 31 dniu danego miesiąca, a kolejne miesiące liczą odpowiednio mniej niż 29, 30 lub 31 dni, stała opłata miesięczna zostanie pobrana w ostatnim dniu takiego krótszego kolejnego miesiąca.
  1. Stałe opłaty miesięczne mogą być pokrywane wyłącznie taką kartą płatniczą klienta, co do której bank wystawiający tę kartę umożliwia pobieranie z niej środków na potrzeby pokrywania stałych opłat miesięcznych.
  1. Aktualnie dostępna jest następująca Subskrypcja CAMBRIA:
  1. Subskrypcja „CAMBRIA 1” – przejdź do Regulaminu szczegółowego;
  1. Stałe opłaty miesięczne pobrane od klienta przez CAMBRIA zgodnie z punktem II.2 zwane będą dalej „Środkami CAMBRIA”.
  1. Środki CAMBRIA mogą być przez klienta wykorzystywane wyłącznie na zakupy w sklepie internetowym https://www.cambriawater.com
  1. Środki CAMBRIA, które nie zostały przez klienta wykorzystane na zakupy w sklepie internetowym https://www.cambriawater.com, w okresie obowiązywania umowy Subskrypcji CAMBRIA lub w okresie kolejnych 12 miesięcy od jej rozwiązania lub wygaśnięcia – nie podlegają wykorzystaniu, zwrotowi, wypłacie ani zamianie na jakikolwiek ekwiwalent. Również w trakcie obowiązywania Subskrypcji CAMBRIA Środki CAMBRIA nie podlegają zwrotowi, wypłacie ani zamianie na jakikolwiek ekwiwalent. O zbliżającym się upływie terminu na wykorzystanie Środków CAMBRIA klient zostanie powiadomiony na wskazany na koncie klienta adres e-mail co najmniej miesiąc przed upływem tego terminu.
  1. KONTROLE BEZPIECZEŃSTWA

W celu zapewnienia, że karta płatnicza klienta wykorzystywana w ramach wybranej Subskrypcji CAMBRIA nie jest używana bez jego zgody, CAMBRIA zastrzega sobie prawo do weryfikacji imienia i nazwiska, adresu, a także innych danych osobowych dostarczonych przez klienta podczas uruchomienia wybranej Subskrypcji CAMBRIA przez klienta.

  1. ODSTĄPIENIE OD UMOWY SUBSKRYPCJI CAMBRIA ZAWIERANEJ NA ODLEGŁOŚĆ
  1. Klienci, którzy, jako konsumenci, zawarli z CAMBRIA za pośrednictwem strony internetowej https://www.cambriawater.com umowę Subskrypcji CAMBRIA i zamówili jednocześnie produkty CAMBRIA, zarówno objęte umową Subskrypcji CAMBRIA, jak i produkty dodatkowe, z zastrzeżeniem punktu 2 i 6 poniżej, mają prawo do odstąpienia od tak zawartej umowy bez podania przyczyny, według swojego wyboru:
  1. zarówno w zakresie uruchomienia Subskrypcji CAMBRIA i sprzedaży produktów objętych umową Subskrypcji CAMBRIA, jak i w zakresie zamówienia dodatkowych produktów CAMBRIA – w takim przypadku zarówno umowę w zakresie Subskrypcji CAMBRIA, w tym sprzedaży produktów objętych tą umową, jak i umowę sprzedaży dodatkowych produktów CAMBRIA objętych zamówieniem uznaje się za niezawarte;
  1. tylko w zakresie uruchomienia Subskrypcji CAMBRIA i sprzedaży produktów objętych umową Subskrypcji CAMBRIA; w takim przypadku umowę w zakresie Subskrypcji CAMBRIA i sprzedaży produktów objętych umową Subskrypcji CAMBRIA uznaje się za niezawartą, a umowa sprzedaży produktów dodatkowych CAMBRIA pozostaje w mocy;
  1. tylko w zakresie zamówienia dodatkowych produktów CAMBRIA – w takim przypadku umowę w zakresie sprzedaży dodatkowych produktów CAMBRIA uznaje się za niezawartą, a umowa w zakresie Subskrypcji CAMBRIA i sprzedaży produktów objętych umową Subskrypcji CAMBRIA pozostaje w mocy;
  1. z zastrzeżeniem punktu 2 poniżej – tylko w zakresie uruchomienia Subskrypcji CAMBRIA – w takim przypadku umowę Subskrypcji CAMBRIA w części dotyczącej uruchomienia Subskrypcji CAMBRIA uznaje się za niezawartą, a umowa sprzedaży produktów objętych umową Subskrypcji CAMBRIA oraz umowa sprzedaży produktów dodatkowych CAMBRIA pozostają w mocy.
  1. Odstąpienie od umowy w każdym z przypadków, o których mowa w ust. 1 powinno nastąpić w terminie 14 dni od otrzymania przez konsumenta lub przez wskazaną przez konsumenta osobę trzecią, inną niż przewoźnik, produktów zamówionych przy uruchomieniu Subskrypcji CAMBRIA.
  1. Informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy przez konsumenta stanowi załącznik nr 1 do Regulaminu.
  1. Odstąpienie od umowy następuje poprzez złożenie CAMBRIA oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do Regulaminu. Ww. formularz zostanie dostarczony konsumentowi razem z produktami CAMBRIA zamówionymi przy uruchomieniu Subskrypcji CAMBRIA lub w mailu wysłanym konsumentowi po otrzymaniu ww. zamówienia przez CAMBRIA. Do zachowania terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu, wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem tego terminu, na adres wskazany w punkcie I.1 lub mailem na adres w formularzu kontaktowym na stronie https://www.cambriawater.com
  1. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu (woda i inne artykuły spożywcze), której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  1. Skutki odstąpienia od umowy Subskrypcji CAMBRIA. W przypadku odstąpienia konsumenta od umowy Subskrypcji CAMBRIA, konsument przestaje być zobowiązany do zapłaty CAMBRIA stałej opłaty miesięcznej w wysokości przypisanej do wybranej przez konsumenta opcji w ramach Subskrypcji CAMBRIA i tym samym CAMBRIA nie będzie uprawniona do pobierania z karty płatniczej wskazanej przez konsumenta zgodnie z Regulaminem szczegółowym, kwot na pokrycie ww. zobowiązania.
  1. Skutki odstąpienia od umowy sprzedaży produktów CAMBRIA. W przypadku odstąpienia konsumenta od umowy sprzedaży produktów CAMBRIA, CAMBRIA niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zobowiązane jest zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności za te produkty, w tym poniesione przez konsumenta koszty dostarczenia produktów CAMBRIA do konsumenta. CAMBRIA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli konsument płaci za zamówione produkty częściowo Środkami CAMBRIA, a częściowo w inny sposób, to zwrot ceny za produkty, od których sprzedaży konsument odstąpił, o ile konsument nie wyrazi zgody na inny sposób zwrotu, następuje zgodnie z poniższymi zasadami:
  1. część ceny zapłacona Środkami CAMBRIA – zwrot tej części ceny następuje na konto klienta (poprzez zwiększenie salda Środków CAMBRIA);
  1. część ceny zapłacona kartą płatniczą – zwrot tej części ceny następuje na kartę płatniczą, użytą do zapłaty;
  1. część ceny zapłacona przelewem online – zwrot tej części ceny następuje przelewem na konto, z którego była uiszczona;
  1. jeśli konsument odstępuje od umowy tylko częściowo, to w pierwszej kolejności zwrot ceny zapłaconej Środkami CAMBRIA następuje na konto klienta (poprzez zwiększenie salda Środków CAMBRIA), a dopiero jeśli kwota ceny podlegająca zwrotowi w związku z częściowym odstąpieniem od umowy przez konsumenta przekracza część ceny zapłaconej Środkami CAMBRIA, różnica zostanie zwrócona zgodnie z punktem b) lub c) powyżej, odpowiednio do sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba, że konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu.
  1. Jeżeli CAMBRIA nie zaproponuje, że sama odbierze produkty od konsumenta, CAMBRIA może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktów z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia produktów inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez CAMBRIA, CAMBRIA nie jest zobowiązana do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów (ponad ww. najtańszy zwykły sposób dostarczenia).
  1. Konsument ma obowiązek zwrócić CAMBRIA produkty lub przekazać je osobie upoważnionej przez CAMBRIA do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy w zakresie sprzedaży produktów, chyba że CAMBRIA zaproponowała, że sama odbierze produkty. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktów przed jego upływem. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktów. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów.
  1. Postanowienia niniejszego punktu IV stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.
  1. Postanowienia niniejszego punktu IV nie stosuje się do klientów, którzy zawarli z Cambria umowę Subskrypcji CAMBRIA oraz dokonali zakupu produktów CAMBRIA, zarówno objętych umową Subskrypcji CAMBRIA, jak i produktów dodatkowych, w lokalu przedsiębiorcy.
  1. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW KONSUMENCKICH
  1. Celem pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, czyli sporów pomiędzy konsumentem a przedsiębiorcą wynikających z zawartej przez nich umowy, jest rozwiązywanie sporu konsumenckiego polegające na:
  1. umożliwieniu zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony
  2. przedstawieniu stronom propozycji rozwiązania sporu.
  1. W przypadku, gdy w następstwie złożonej CAMBRIA przez konsumenta reklamacji, spór nie zostanie rozwiązany, CAMBRIA przekaże konsumentowi, na papierze lub innym trwałym nośniku oświadczenie o:
  1. zamiarze wystąpienia z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich albo o zgodzie na udział w takim postępowaniu, wskazując jednocześnie właściwy dla siebie podmiot uprawniony albo 
  2. oświadczenie o odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  1. Jeżeli CAMBRIA nie złoży konsumentowi żadnego z ww. oświadczeń, uznaje się, że wyraził zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
  1. Spory rozpatrywane są przez podmioty uprawnione, wpisane do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, na podstawie obowiązujących w danym podmiocie procedur postępowania.
  1. Podmiotem uprawnionym dla sporów, jakie mogą wyniknąć pomiędzy CAMBRIA a konsumentami jest INSPEKCJA HANDLOWA. Szczegółowe zasady postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przed Inspekcją Handlową określa Ustawa z dnia 15.12.2000r. o Inspekcji Handlowej (T.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1668; zm.: Dz. U. z 2019 r. poz. 2166.) oraz przepisy wykonawcze do tej ustawy, w tym wskazane na stronie internetowej Inspekcji Handlowej: http://bip.wiih.org.pl/index.php?id=554
  1. Konsument, w celu rozwiązania sporu, może również skorzystać ze stałych polubownych sądów konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Szczegółowe zasady postępowania przed ww. sądami określa Ustawa, o której mowa w punkcie 5 oraz przepisy wykonawcze do tej Ustawy. Konsument, dokonujący zamówienia przez Internet, w celu rozwiązania sporu, może również skorzystać z platformy umożliwiającej rozwiązanie sporu online, tzw. platformy ODR: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
  1. Informacje w zakresie możliwości pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich i dochodzenia roszczeń dostępne są również na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: uokik.gov.pl
  1. Korzystanie z ww. procedur jest dobrowolne i może mieć miejsce tylko za zgodą obu stron sporu. Ww. zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zgody CAMBRIA na udział w pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń lub rozwiązywania sporów.
  1. ODPOWIEDZIALNOŚĆ, POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  1. O ile co innego nie wynika z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, odpowiedzialność CAMBRIA z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zawartej umowy Subskrypcji CAMBRIA jest ograniczona do wartości pobranych przez CAMBRIA stałych miesięcznych opłat. Powyższe postanowienie nie ma zastosowania wobec konsumentów oraz wobec osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego .
  1. Wszelkie reklamacje dotyczące SUBSKRYPCJI CAMBRIA mogą zostać wniesione za pośrednictwem każdego kanału komunikacji. Przy czym rekomendowanym jest złożenie reklamacji na adres CAMBRIA wskazany w punkcie I.1 lub mailem na adres w formularzu kontaktowym na stronie https://www.cambriawater.com
  1. Regulamin oraz Regulaminy szczegółowe podlegają prawu polskiemu. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie lub w Regulaminach szczegółowych stosowane będą przepisy prawa polskiego a zwłaszcza ustawa o Prawach konsumenta i kodeks cywilny. Obowiązuje jurysdykcja sądów polskich, zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego.

Załączniki:

1. Załącznik nr 1 – Informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy przez konsumenta

2. Załącznik nr 2 – Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

ZAŁĄCZNIK NR 1

INFORMACJA DOTYCZĄCA KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ PRZEZ KONSUMENTA ORAZ OSOBY FIZYCZNE WSKAZANE W P.11 

  1. Z zastrzeżeniem p. 2 i 5 poniżej, konsument ma prawo odstąpić od zawartej przez konsumenta umowy (umowa sprzedaży produktów i/lub umowa Subskrypcji CAMBRIA), bez podania jakiejkolwiek przyczyny i według wyboru konsumenta:
  1. w przypadku zawarcia umowy sprzedaży produktów CAMBRIA bez zawierania umowy Subskrypcji CAMBRIA: w zakresie zamówienia produktów CAMBRIA – w takim przypadku umowę w zakresie sprzedaży produktów CAMBRIA uznaje się za niezawartą; w przypadku zawarcia umowy Subskrypcji CAMBRIA i sprzedaży produktów objętych umową Subskrypcji CAMBRIA oraz sprzedaży dodatkowych produktów CAMBRIA objętych tym samym zamówieniem: zarówno w zakresie uruchomienia Subskrypcji CAMBRIA i sprzedaży produktów objętych umową Subskrypcji CAMBRIA, jak i w zakresie zamówienia dodatkowych produktów CAMBRIA – w takim przypadku zarówno umowę w zakresie Subskrypcji CAMBRIA, w tym sprzedaży produktów objętych tą umową, jak i umowę sprzedaży dodatkowych produktów CAMBRIA objętych zamówieniem uznaje się za niezawarte;
  2. tylko w zakresie uruchomienia Subskrypcji CAMBRIA i sprzedaży produktów objętych umową Subskrypcji CAMBRIA; w takim przypadku umowę w zakresie Subskrypcji CAMBRIA i sprzedaży produktów objętych umową Subskrypcji CAMBRIA uznaje się za niezawartą, a umowa sprzedaży produktów dodatkowych CAMBRIA pozostaje w mocy;
  3. tylko w zakresie zamówienia dodatkowych produktów CAMBRIA – w takim przypadku umowę w zakresie sprzedaży dodatkowych produktów CAMBRIA uznaje się za niezawartą, a umowa w zakresie Subskrypcji CAMBRIA i sprzedaży produktów objętych umową Subskrypcji CAMBRIA pozostaje w mocy;
  4. tylko w zakresie uruchomienia Subskrypcji CAMBRIA – w takim przypadku umowę Subskrypcji CAMBRIA w części dotyczącej uruchomienia Subskrypcji CAMBRIA uznaje się za niezawartą, a umowa sprzedaży produktów objętych umową Subskrypcji CAMBRIA oraz umowa sprzedaży produktów dodatkowych CAMBRIA pozostają w mocy.
  1. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od danej umowy, konsument musi poinformować nas, tj. CAMBRIA WATER sp. z o.o., Gołaczów 32i, 59-225 Chojnów, o swojej decyzji o odstąpieniu od wskazanej przez konsumenta umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Konsument może skorzystać z wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy otrzymanego w mailu potwierdzającym uruchomienie Subskrypcji CAMBRIA lub dostarczonego razem z produktami, jednak nie jest to wzór obowiązkowy.
  1. Odstąpienie od umowy w każdym z przypadków, o których mowa w p. 1 powinno nastąpić w terminie 14 dni od otrzymania przez konsumenta lub przez wskazaną przez konsumenta osobę trzecią, inną niż przewoźnik, zamówionych produktów. Aby zachować ten termin, wystarczy, aby konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem tego terminu, pocztą na adres wskazany w p. 3 powyżej lub mailem na adres wskazany w formularzu kontaktowym na stronie https://www.cambriawater.com
  2. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów sprzedaży, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu (woda i inne artykuły spożywcze), której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
  1. Skutki odstąpienia od umowy Subskrypcji CAMBRIA. W przypadku odstąpienia konsumenta od umowy Subskrypcji CAMBRIA, konsument przestaje być zobowiązany do zapłaty CAMBRIA stałej opłaty miesięcznej w wysokości przypisanej do wybranej przez konsumenta opcji w ramach Subskrypcji CAMBRIA i tym samym CAMBRIA nie będzie uprawnione do pobierania z karty płatniczej wskazanej przez konsumenta kwot na pokrycie ww. zobowiązania.
  1. Konsument ma obowiązek zwrócić CAMBRIA produkty na adres: CAMBRIA WATER sp. z o.o., Gołaczów 32i, 59-225 Chojnów lub przekazać je osobie upoważnionej przez CAMBRIA do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy w zakresie sprzedaży produktów, chyba że CAMBRIA zaproponowało, że samo odbierze produkty. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktów przed jego upływem. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu produktów. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów
  1. Jeżeli CAMBRIA nie zaproponuje, że samo odbierze produkty od konsumenta, CAMBRIA może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktów z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  1. Postanowienia niniejszego załącznika mają zastosowanie również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.

ZAŁĄCZNIK NR 2

WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy

Adresat: CAMBRIA WATER sp. z o.o., Gołaczów 32i, 59-225 Chojnów

Ja/My …………………………………………………………niniejszym informuję/informujemy …………………………………………………………………o moim/naszym odstąpieniu od umowy:

  1. Umowy Subskrypcji CAMBRIA
  2. Numer umowy Subskrypcji CAMBRIA: ………………………………………………………

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)/ osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego : …………………………………………………….

Adres: …………………………………………………………………………………………………

Podpis:

Data odbioru produktów: ………………………..

PROSZĘ O ZWROT NALEŻNOŚCI, KTÓRE UIŚCIŁEM/-AM W GOTÓWCE NA NASTĘPUJĄCE KONTO (dotyczy tylko przypadków, gdy płatność za zakup produktów miała miejsce gotówką ): …………………………………………………………………………

Podpis: